7.Scrie despre zodia ta şi dacă ţi se potriveşte.

02 august 2012
  Uite că acum am ajuns la magicul număr 7. Ei bine, eu sunt născută pe 3 Septembrie, adică sunt fecioară.

                               Despre fecioară
 Femeia fecioară este o fire interesantă (dacă spui tu). Este serioasa si plina de prestanta (da de undee ? Eu serioasă ? Never).Modestia i-a fost pusa in leagan si rare ori o vom surprinde laudandu-se (aici ai dreptate). Are maniere excelente si se comporta ca o adevarata doamna daca nu este provocata (asta depinde de circumstanţe). Daca este jignita ataca salbatic cu cuvinte si reuseste sa-l ingenuncheze si pe cel mai puternic (hehe, that's true). Tine mult la autoperfectionare si se straduieste mereu sa-si imbunatateasca pozitia sociala ( adevărat în mare parte). Se intereseaza in mod deosebit de literatura, muzica si pictura iar multe dintre fecioare dezvolta un puternic talent critic ( damn, foarte adevărat guys). Isi face prea mult griji si aceasta pentru ca este convinsa ca toate problemele se pot rezolva in mod rational ( uneori). Se increde mai mult in intelect decat in intuitie ( again true ). Poate fi generoasa, rabdatoare si buna dar in esenta este foarte rece ( heei, eu nu sunt recee). Are o mare putere de munca preluand toate sarcinile fiindca este convinsa ca numai singura le poate rezolva bine (ce bine mă cunoşti). Domeniul ei este casa. Aici domina si conduce, iar un barbat excelent trebuie s-o accepte. Casa ei arata ca si cum n-ar sta nimeni in ea. Fiecare lucrusor trebuie sa fie la locul sau stabilit pentru totdeauna (nu chiar aşa, sincer uneori sunt cam împrăştiată dar e adevărat că îmi place mult curăşenia ) Este extrem de econoama. Stie ce-si doreste un barbat. il va ajuta in toate problemele pentru ca este o maestra in analiza. Daca se casatoreste o va face destul de tarziu. Va deveni o gospodina perfecta si o buna mama (poate putin prea severa) iar pentru sot o partenera interesanta ( e bine de ştiut ).

                                             Calităţile fecioarei:


Purificare, castitate, analiza, ordine (da), ratiune (da), precizie (da), spirit practic (da), spirit analitic, atentie la detalii (da), seriozitate (în anumite momente), harnicie (da), constiinciozitate (mda, adevărat), perfectionism (nu mereu).
   
                                                   Defectele feciorei:
Critica (nu chiar), indoiala (depinde), rezerva (again, depinde), manie (nu), limitare (adică ?!), obsesie la detalii (that's true), lipsa de imaginatie (no way.am o imaginaţie foarte bogată), teama ( cam da >.<), ipohondrie (), stress (not really), timiditate (în general da), ingrijorare exagerata (probabil), panica ( :)) Panică. panică)

  So, în mare, e cam adevărat ce se spune despre zodia mea. 
                                       


3 păreri:

Patricia spunea...

Sa stii ca si eu ma potrivesc in mare parte cu zodia mea (sunt Racusor :3)

Anonim spunea...

imi spui si mie sursa? m-ar interesa pt scorpion:d

Adry ♥ spunea...

hehe foarte tare !! :*:*

ps: ADOOOOR noul aspect şi pisicuţa aia care face într-una meow e A-D-O-R-A-B-I-L-Ă !! :*:*:*

Trimiteți un comentariu