6.Scrie 30 de chestii interesante despre tine

01 august 2012
 Heei. Mda.Ştiu să număr dacă asta vă întrebaţi doar că am sărit peste numărul 5 pentru că... nu a fost un astfel de moment. Aşa, revenim la postarea noastră.După titlul postări cred că voi putea să pun postarea şi la pălăvrăgeală. Pfiuu, 30 de chestiuţe interesante despre me. Well, nu ştiu cât de interesante vor fi dar ..
 Hm.. am deja 11 de la leapşa Liebster deci ...
1. Numele meu este Mădălina Ioana Evelin (dar răspund doar la primul şi ultimul nume -de reţinut-spune-mi Ioana şi ai să fi ignorat total.)
2. Mi-ar fi plăcut să mă numesc Adelina.
3. Adoor îngheţata de vanilie şi căpşuni.
4. Până anul trecut nu am mâncat deloc cartofi prăjiţi.
5. Sunt o romatică şi o sensibilă incurabilă care plânge la melodii precum Because of you.
6. Am cirze de râs pe care doar prietenele mele le înteleg.
7. Nu îmi place să mă machiez.
8. Pot vedea un film de 'enşpe mii de ori fără să mă plictisesc.
9. Adoor să îmi fac unghiuţele.
10. Adoor pisicile.
11. Nu îmi plac papagalii.
12. Am un playlist care se numeşte simplu : Tears ( doar pentru momente grele :)) )
13. Mi-e frică de înalţime.
14. Nu pot rezista fără muzică nici măcar o jumătate de zi.
15. Îmi cumpăr căşti la fiecare 2 săptămâni cu aproximaţie pentru că le se rup prea repede ( a se citi : se rup).
16. Am o fobie pentru insecte. Le urăsc. Chiar şi fluturii.
17. Mi-ar plăcea să pot să torc.
18. Am o pasiune pentru steagul Americii.
19. Încă dorm cu Brusy ( broasca ţestosă de pluş din imagine, pe care am primit-o la 6 ani şi care după cum se poate observa nu mai are un ochi). Imatur nu ? Dar hei, el ştie totul despre mine, nu îl pot lăsa baltă. Doar nu vreţi să bârfească toate secretele mele cu celelalte jucării, nu ?

20. Mă sperii foarte uşor.
21. Mi-ar plăcea să pot zbura.
22. Camera mea e plină de pluşuri.
23. În fiecare săpămână îmi place altă culoare.
24. Urăsc franceza.
25. Dacă One Direction ar venii în România, aş face moarte de om ca să ajung la concert.
26. Uneori sunt atât de aiurită că nici nu ştiu pe unde îmi las lucrurile.
27. Ador site-ul We heart it.
28. Îmi place să cred că atunci când voi fi mare toate visele mi se vor împlini.
29. Uneori vorbesc preeea mult.
30. Îmi place să fiu eu.

Ei bine, cam astea au fost cele 30 de chestii interesante despre mine. Sper că aţi avut răbdare să citiţi tot ce am scris şi că mi v-am plictisit prea rău.

0 păreri:

Trimiteți un comentariu