3.Părerea ta despre droguri şi alcool

27 iulie 2012

 Heei. A venit vremea pentru a 3-a temă a provocării 30 days challange.
 Părerea mea despre droguri şi alcool ? Ei bine, un singur cuvânt îmi vine în minte când vâd pe cineva care a consumat droguri sau alcool şi acela este : Fugiii ! Bine, nu chiar fugă pe bune, dar un beculeţ mic şi roşu din căpşorul meu îmi spune că ar trebuie să mă retrag.
 Nu pot să înteleg ce au în cap oamenii care consumă chestii de genul. Înteleg că la început este aceea curiozitate. Când vezi pe altcineva ce o face şi te întrebi : Oare cum o fii ? Şi din simplă prostie zici să încerci. Că na, ce se poate întâmpla ?? Pun pariu că mulţi spun la început: Aaa, nu-i problemă, nu sunt dependent, mă pot lasa când vreau, e doar în joacă. Dar totul devine ceva complex după ceva timp. La început probabil nu îşi dau seama că nu se pot lasa cu una, cu două, iar când îşi dau seama e deja prea târziu. Sunt deja prinşi în această plăcere şi este imposibil să reununţi.
 Totuşi, nu îi judec pe cei care consumă. Pentru că poate pentru unii, la început era doar o modalitate de a scăpa de durere sau de supărare sau de griji. Desigur, nimeni nu ar trebuii să judece, dar ne este imposibil. La urma urmei este problema lor ce fac cu viaţa.
 Problema e că uneori pot fi chiar cei la care ţinem. Atunci ar trebuie să facem tot posibilul să îl/o ajuţi.
Mă întreb totuşi de ce în temă nu a fost menţionat şi fumatul. Este exact aceiaşi problemă, numai că un fumător este mult mai lucid şi coerent decât un "beţiv" sau "drogat".

 Eu NU îi judec pe cei ce fumează, beau sau se droghează, însă sunt de părere că ei înşişi ar trebui să se judece. Să nu întelege-ţi greşit în nici un caz NU susţin acest trai dar până la urmă e viaţa lor şi fac ce vor cu ea.

1 păreri:

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Îmi place cum gândeşti :) Beculeţul funcţionează şi la mine, dar uneori nu clipeşte aşa tare pe cât vreau ;))

Trimiteți un comentariu